3. 1. 2015

DEVILS MARBLES

Hlbšie vo vnútrozemí sme narazili na geologickú formáciu zvanú v domorodom jazyku  Karlu Karlu.
Po našom sú to diablove mramory. Ako vznikli je názorne vysvetlené na priloženom obrázku.
My sme sa zdržali asi hodinu. Bolo 42 stupňov v tieni, ktorý nie a nie nájsť a dokonale sme si užili slnka. Liali sme do seba jednu fľašu vody za druhou. Ešte že sú všetky zdroje vody v Austrálii pitné a mohli sme si fľaše doplniť. Naše skúsenosti z trópov alebo subtrópov v Afrike a v Azií nám radili pristupovať ku každému zdroju vody ako ku zdroju nákazy. Tu sme sa ale mohli presvedčiť, že miestne vodárenské spoločnosti fungujú ako švajčiarske hodiny. Pil som vodu z hrdzavého kohútika, ktorý bol hneď vedľa stojana na benzínovej pumpe, Pil som vodu z hadice na zavlažovanie a pil som vodu aj zo sprchy na pláži a neposral som sa. Podstane lepšie sa ale pilo pivo v Daly Vaters pube, ktorý je neďaleko. Trochu to ale kazila cena, ktorá bola okolo 8 austrálskych dolárov. Musia ho totiž dovážať tisíc kilometrov.




 Veronika medzi mlynskými kameňmi
 To som nebol ja, to sa urobilo samo.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára